A recepció az első benyomás színtere. Az első benyomás minden találkozáskor nagyon fontos és ez igaz az üzleti életben is, ezért fordítsunk kellő figyelmet a recepció kialakítására.
Az ügyfelek, üzleti partnerek számára sokat elárul a cégünkről az első pillanatban látott helyiség, amely alapján azonnal kialakul egy kép a cégünkről és sokáig megmarad a látogatók emlékezetében. Fontos, hogy a recepció egy olyan terület legyen, amely a vállalat értékét testesíti meg, akár egy névjegykártya.
A call center zónákat azokhoz a feladatokhoz használhatják a dolgozók, amelyek nagyobb koncentrációt igényelnek.
Ezeket a területeket célszerű elválasztva, de az irodához közel kialakítani, ahol a munkavállalónak lehetősége van csendben, a feladatra fókuszálva dolgozni.
Mint minden városban, az irodában is szükség van egy olyan találkozási pontra, ahol megpihenhetünk, étkezhetünk. Ez egy többfunkciós helység. Használható akár kávézóként, akár egy rövid megbeszélés helyszíneként, akár kisebb feladatok elvégzésére is alkalmas.